vineri, 10 septembrie 2010

trois amis

- Bai, ti-am spus! Ai facut o magarie cu caseta aia!
- Traiane, eu nu am avut nici o treaba!
- Bai, e televiziunea ta? Nu doar ca stiai dinainte, dar i-ai si aprobat lui Dumitrescu sa dea caseta. Vin deschis la tine si ma pocnesti cu porcaria aia! Tot tu i-ai spus lui Dumitrescu sa fie atat de agresiv? Auzi, Vantu, stiai ca Popa e la mine si stii ce o sa urmeze...!
- Traiane, Dumitrescu a facut-o peste capul meu! Nu am stiut nimic! Patriciu i-a dat caseta si cred ca alalalt a cerut multi bani ca sa faca asta, dar eu nu am stiut ni-mic! Il dau afara, iti promit! Imediat dupa... stai putin...!
- Cum sa stau ba, cum sa stau? Tu nu ai vazut ce a facut nemernicul ala? Auzi, stii ceva, lasa ca o sa vezi. Roaga-te sa nu ies din nou, ca ai incurcat-o.
- Crede-ma ca nu am nici o legatura!
- Cum sa te cred, ba? Cum sa te cred?
- Uite, ti-l dau pe Geoana ca sa vezi ca nu am nici un amestec!
- Cum sa mi-l dai? Ce ai tu si nu am eu despre el?
- Nu stiu... il chem la mine ca am ceva "important" sa ii spun, il pozez si iti dau pozele inainte de dezbaterea finala.
- Asa sa faci! Oricum nu te iert!
- Traiane...
- Hai lasa-ma, ca ai vrut sa mi-o faci dar o sa iti demonstrez ca nu ti-a iesit. Vorbesti cu Turcan. Roaga-te sa nu ies, ca nu te iert niciodata!

- Mircea, Sorin sunt. Vino la mine diseara sa iti dau ceva despre el.
- Trimit pe cineva, la cat?
- Nu se poate. Numai tie.
- Dar nu am cum sa vin si sa nu afle lumea. Diseara am emisiune la Antena, oricum, si nu pot sa vin, sunt cu staff-ul. Trimit pe cineva.
- Nu trebuie altcineva in afara de tine sa afle.
- Sorine, nu pot... nu am cand. Si la staff ce sa spun?
- Dupa emisiunea de la Antena le spui ca mergi sa te culci si vii la mine. La cat se termina?
- Pe la 11...
- Na, cat mai stai pe acolo, la 12 esti la mine. E important, nu te-as fi chemat, doar ma stii. Si i-o dai la dezbatere... e special pentru finala. Stam in sauna si-ti povestesc ce si cum. Te mai relaxezi si tu si il si bati maine. Bem si un coniac din ala...
- Bine, Sorine, la 12.
- Ne vedem, bai urmatorul presedinte!
- He he... da, da! Hai pa.
- Pa barosane, ma duc sa incalzesc sauna si sa destup sticla.

*****

Pentru niste situatii ce pot fi inchipuite ca in dialogurile de mai sus, stam si ne uitam la diversi televizionisti cum dezbat faptul ca "Vantu a fost retinut":) Asta am ajuns sa dezbatem? Cum a fost vantu', daca a fost retinut sau nu?:)

Un deputat tinerel si blondut discuta si discuta si discuta vreo 3 ore despre Vantu. La un moment dat pomeneste despre extradarea lui Popa, presedintele Indoneziei etc. Scrie asa ceva in fisa postului unui deputat? Despre arestari, extradari, minuni din astea? Sau ei dezbat ca sa vada cine e urmatorul si care ramane ultimul?

Este un cerc vicios aici: deputatii vin la televizor ca sa conteze ca politicieni. Cu cat sunt mai cunoscuti de "bobor", cu atat au mai multe sanse sa fie votati din nou... nu conteaza subiectul, pentru ca de obicei este subiectul zilei, si "boborul" se uita la TV. Este despre Madalina Manole? Despre Madalina Manole discutam! Este despre vantu' retinut? Despre el vorbim! Ca deputat nu poti refuza o invitatie la TV... desi ar trebui sa ne spuna doar despre legi - adica ce proiecte a depus, ce proiecte sunt in dezbatere si cate au fost aprobate si cu cat a crescut nivelul de trai in urma adoptarii lor, nu sa isi amestece vorbele cu Tatoiu, despre orice. Ca in creditul ala cu "dansez pentru mine", despre orice.

L-au retinut? L-au arestat? De ce sa ai argumente cum ca e sau nu legal, adica ce ce sa te bagi in discutie, daca e clar ca e o reglare in trei la care a contribuit si al patrulea? De ce sa te bucuri ca l-au arestat, daca nu au facut-o din cauza ca ti-a furat banii? Ce treaba poti sa ai ca sa te bagi intre trei oameni si problemele lor, pe care sunt pe cale sa si le rezolve singuri?

Niciun comentariu: