vineri, 16 iulie 2010

Atentie cu superglue-ul!

3 comentarii:

sever spunea...

mi se pare mie sau doamna face reclama la Renault? asta da coruptie la nivel inalt! si sa mai zici ca nemtii sunt cinstiti! rusine, dinu patriciu!

Marius Bojor spunea...

:) Renault sau la un simbol al fertilitatii, feminin:)

Anonim spunea...

excelentei sale domnului dr. marius bojor va admir domnule pentru calitati pe care cei care ne anconjoara si se numesc oameni nu le mai au,....... admir la domnia voastra si functia publica de demnitar ce o purtati cu onoare,.astfel ati reacionat printre sute de alte aspect ce le am observat pe blogul domnieivoastre , si la dorinta mea cu privire la subiectul comentat care ma absoarbe an totalitate, devenind o conditie,,sine qua non,, a vietii mele,. eu v am mai spus am carti rare de astrologie semnate de nemuritorii frantei,. am o natura si subiectiv obiectiv...romantica sunt sub aspect astrologic sagetator, si tin mult la principiile mele de la care nu ma abat,.sa revin la subiect an mod direct,asdar la solicitarea adresata excelentei sale domnului florin piersic cat si dumneavoastra de a participa la acel proiect al meu, va declar direct ca nu ma intereseaza reclama publica asupra subiectului si operei an sine ci doar executia acestuia an limitele exacte ale unei realizari practice perfect tehnic,.asdar sa va mai completez ca este pe deplin anteles ca daca acceptati participarea la proiect putem faceasta doar noi doi fata an fata si fara martori nedoriti,. ne vom cunoaste antalnindu va veti lua an calcul obligatiile domniei voastre,,nonmateriale,, le vom rezolva practic si vom ramane an continuare bunecunostinte cu respectul ce vi l port derivat dn acestea spuse excelenta voastra,singura obligatie va fi efigia , de semnificatie ce o vet aplica pe capacul nisei ce va va purta personalitatea an timp,.......m am adresat si cum trebuia an acest dialog excelentavoastra dispuneti,.cu respect,sa traiti,. soc volo nihil sine deo,..