sâmbătă, 25 iulie 2009

First Moonwalk on The Sun:)

"The Sun" de astazi ne arata imagini cu una dintre primele dati cand Michael Jackson a aratat moonwalk-ul - acel pas de dans specific lui.

In articol se spune ca pozele au fost facute - cel mai probabil la o petrecere - in living-ul unui prieten, cel care le-a si oferit tabloidului (care adauga la sfarsitul articolului ca nimeni nu a primit bani pentru el... oare cu scopul de a nu dezamagii fanii?). Aceeasi persoana spune cititorilor ca Michael Jackson a vrut sa danseze la fel ca niste tineri pe care i-a vazut in 1982, "mergand inainte in timp ce se deplasau inapoi".

Sursa acestui "dans" - moonwalk - este intr-adevar inca discutata. Unii spun ca miscarea de dans provenea de la tinerii care dansau breakdance pe strazi in New York... altii ca ea provine dintr-un pas de dans de pe scenele din Broadway, care se numea "spacewalk"... cine stie?

Breakdance-ul a aparut intr-adevar, la inceputul anilor '70, ca dans acrobatic al gastilor din Bronx, pe muzica mixata dupa stilul unui anume DJ Kool Herc ("break beat" si hip hop), care dadea discoteci neautorizate si muzica pe care o facea era sa preia pe doua platane de pickup partile (breaks) "bune" din melodii, pe care le mixa cu parti din melodii funky, ale artistilor precum James Brown:


Michael Jackson a fost influentat atat de muzica "break beat" si "hip hop" inventate de DJ Kool Herc, cat si de artisti precum James Brown, si asta ar putea fi unul dintre principalele merite ale sale, ca a adus aceasta cultura a strazii, a negrilor, in atentia multora dintre noi, transformand cultura pop.... lucru facut de altfel si de Elvis Presley.

Un moment important al acestei transformari a culturii pop a fost introducerea "miscarilor de robot" din breakdance intr-un spectacol din 1975, cu melodia Dancing Machine, cu Jackson 5:


P.S.
Si, daca vreti sa faceti moonwalk-ul ca Michael Jackson, iata mai jos cum trebuie:):


Famous Dance Moves: How To Moon Walk

6 comentarii:

Razvan spunea...

Ai discutat cu zugravul despre asta?

Dan Borcea spunea...

De
misie din pnl brasov

Fostul lider al filialei PNG-CD Sacele, devenit in 2008, membru al PNL, Dan Borcea a demisionat zilele trecute din partid, ca urmare a mustrarii primite din partea conducerii filialei liberale. Intr-o conferinta de presa sustinuta ieri, Adrian Maxim, membru in BiroulPolitic al PNL Brasov a declarat: "In urma unor discutii pe care le-am avut cu Dan Borcea, l-am rugat sa-si clarifice situatia, avand in vedere faptul ca se autoproclamase candidat al PNL pentru postul de primar al municipiului
Citeste despre : Demisie Brasov
Vizualizari: 28, Ziar / Revista: Transilvania Expres,

DAN BORCEA SPUNE :

In urma unor amenintari repetate am fost nevoit sa-mi dau demisia din functiile detinute in org.pnl .Cu Cancescu n-am nimic dar caracterul lui marsav si frica lui fata de Scripcaru m-au determinat sa iau aceasta hotarare .Cum a putut sa-mi promita marele Cancescu seful banilor pe judet luand masa cu el iar Coman ATOP stregandu-l la gura cu servetelul ,ca ma va numi presedintele org.PNL Sacele,candidat la primaria Sacele in 2012,ca-mi va da o fabrica de facut bani asa cum a facut cu Adrian Maxim ,stiti voi treaba aia cu calculatoarele,asa cum a facut cu sociologul Coman marele sondator de opinie de serviciu,asa cum a facut cu Sebastian Grapa seful Fagarasului si terminand cu Lata marele penalist care l-a strans pe Cancescu cu mana la usa dand o mana de ajutor si mumia partidului Ispas, pentru a nu ma accepta in partid ca vezi doamne le aflu interesele meschine si nici vorba de politica .Eu cu asa gunoaie nu pot sa-mi duc promisiunea la bun sfarsit fata de electoratul meu pe plan local .O fi politica "curva " dar astia depasesc orice limita .
Sedinta PNL:de fiecare data ne adunam la o crasma sa ascultam ce abereaza c'ancescu si ce frica are de Scripcaru ca noaptea doarme cu Scripcaru in gand iar dimineata se trezeste cu el .Daca voi credeti ca aceasta este politica suntem un popor de naivi,eu nu fac compromisuri pentru a ma imbogatii ca intamplator nu ma cheama Claudiu Coman,Adrian Maxim,Sebastian Grapa,Radu Ispas ,Lata(TATA CORADO ) si-l uitasem pe c'ancescu care spunea cu nonsalanta ca are bani de imbraca Brasovul si se mira de ce mai "insista ".
Ma intreb si eu ca simplu cetatean ,nu avem lege in Romania asta ?au auzit astia vreo data de DNA ?
Nu sunt suparat dar sunt dezamagit de increderea pe care le-am acordat-o.
BUCURATI-VA DUSMANILOR CACI CINE RADE LA URMA ,RADE MAI TARZIU ...

Dan Borcea spunea...

O MANA DE AJUTOR PENTRU CRIN ANTONESCU
Uimire.
Ieri total intamplator am descoperit un blog paralel care imi poarta numele .Un penelist sacelean care ma" iubeste " deja ma si vedea primar al localitatii si incepu-se a ma" lauda".Ce nu stie respectivu' este ca n-a aflat cati bani mi-a cerut Cancescu pentru a ocupa pozitia de candidat din partea PNL .Cert este ca numai la doua zile de la anuntarea demisiei mele am primit amenintari pe plan local si nu numai, acum le va fii si mai usor sa ma desfiinteze pentru ca mi-am permis sa spun adevarul despre situatia in care m-a bagat batranelul de la Consiliul Judetean .Oricum un fir de par daca-mi va fi atins ii va manca puscaria .
Astept explicatii si dezmintirea articolului de la Adrian Maxim daca mai poate sa-si aduca aminte ce a vorbit cu mine referitor la publicarea anuntului pentru candidatura 2012.
Voi fi nevoit sa dau cartile pe fata in caz contrar adica le voi aduce aminte (inregistrari)cum au stat lucrurile .In ceea ce-l priveste pe izolatorul de blocuri Dragos Craciun,Ungureanu Vasile omu' insarcinat cu inchiderea blogului meu,creierul afacerilor ilicite si asfaltatorul fara licitatii de Sacele si directorul cramei "La Maxim in Ograda ",toti sunt mancatori de bani publici din mana sefului .
Daca stiam ce tiganie este in acest partid ,daca stiam ca A.Cancescu se va folosi de mine mintindu-ma frumos si pe cealalta parte va asmute cainii penelisti impotriva mea fara ca eu sa am dreptul la replica,nu ma bagam in troaca lor .Ce am constatat eu pe parcursul acestor luni m-a lasat cu gura cascata.
Asta nu inseamna ca voi abandona clasa politica ,imi place ceea ce fac pentru ca pe parcursul a acestor ani am invatat si lucruri pozitive iar ce mi s-a intamplat a fost ca am avut incredere in c'ancescu.
EU NU FAC COMPROMISURI !

Mihaela Chelaru spunea...

interesanta insemnare, MJ a stiut cum sa se faca remarcat in istoria muzicii pop.

Marius Bojor spunea...

@Razvan... despre ce sa discut? Despre breakdance?:) Si cica eu ma plictisesc...:)

@Dan Borcea - daca ati ales blogul acesta pentru a va transmite mesajul, am ales sa il transmit si eu mai departe.

@Mihaela - Este intr-adevar foarte curios faptul ca cei mai mari entertaineri ai mileniului - Elvis Presley si Michael Jackson - au avut de fapt misiunea, inspiratia si geniul de a face accesibila tuturor arta negrilor (African-americanilor cum se spune). Poate fi dezbatut foarte mult acest lucru, si cred ca va fi, in viitorul apropiat. Amandoi au luat muzica strazii si - cu foarte putine transformari - au adus-o in fata tinerilor exact cand erau pregatiti sa accepte o asemenea muzica. Foarte interesant, iar exemple se mai pot gasi... dupa cum se pot gasi si comparatii la noi la o scara mai mica, (fara sa fiu rasist) :).

Dan Borcea spunea...

D-le Marius Bojor
Va multumesc frumos pentru amabilitate .