marți, 24 iunie 2008

De la Kuweit la Miroslovesti


Cautand sa vad optiunile pe care le am la monitorizarea traficului de pe acest modest blog, am observat de curand faptul ca unul dintre instrumentele de monitorizare imi arata o harta a lumii cu localitatile de unde au fost accesate postarile mele. Are o denumire care imi place: "Geo-Traffic today on..."my blog:)

Trecand peste single-hits (cele mai exotice sunt Salmiya-Al Kuwait, Rehovot-Israel, Istanbul, Turku-Finlanda, Stokholm, Tokio..., care stiu de unde au aparut dupa titlul mesajului accesat), aceasta harta a lumii ma bucura, pentru ca imi arata ca accesarile depasesc granitele fizice si imi arata lumea ca pe acel global village despre care mi se povestea cand eram mai tanar, la care visam si inca mai visez si de care sunt constient acum. Acest global village cu romani in cate o casa, pe cate o ulita:)

Pana sa trec mai departe, vreau sa ii salut pe cei pe care ii cunosc (v-am recunoscut click-urile, moncherilor!:) si sa ii rog pe cei pe care nu ii cunosc sa imi scrie un e-mail, pentru ca as fi onorat ca - pe langa faptul ca imi viziteaza constant blogul pentru a vedea "ce a mai scris Bojor" - sa imi spuna si cateva cuvinte despre ei, iar eu voi cauta sa le postez mesajele aici... daca nu e o cerere prea grea pentru cineva care poate prefera sa citeasca doar ce scriu, si nu sa devina din spectator actor. Stiti ca fiecare este dator cu 15 minute de celebritate, nu?:) Haide sa indeplinim aceasta regula!:) Daca nu vreti sa scriu mai departe ce am aflat despre dumneavoastra, e ok... nu o voi face. Dar astept mesajele voastre.

Incep din stanga hartii cu accesarile si din USA am vizitatori din Berkeley si San Jose (salutam atelierele creatiei IPhone de la Apple!;), California. Mai este cineva din Wichita, Kansas care imi viziteaza blogul, precum si un prieten din Omaha, Nebraska, caruia ii spun ca astept sa mearga in vacanta, ca sa am si accesari din Asia! Plec din SUA de la Gainesville, Florida

Trec oceanul Atlanic si ajung in Maroc, unde sunt parintii (domnului consilier) Catalin Ivan si urc in Spania, la Santander-Catalunia.

Il salut pe Madalin de la Londra (asa-i ca la ultimul e-mail nu am reusit sa iti raspund si ti-am ramas dator de mult timp?;), precum si pe cei/cea/cel de la Newcastle Upon Tyne, pe care nu ii/o/il cunosc (inca). Mi-a placut mult Marea Britanie cand am invatat si muncit acolo (la Birmingham si undeva langa Norwich), sper sa revin intr-o vizita cat de curand!

Din Franta salutam chirurgia plastica romaneasca de la Strasbourg:), si pe cei pe care nu ii cunosc (tot inca-sper) de la Paris - Ile de France si Gien, Centre.

Munich-Bayern, Germania considera din timp in timp ca merita sa revina pe blog si trecand de single-hit-urile din Polonia si Luxemburg ajungem in Romania. Salut Timisoara, si pe cei din Oradea, Cluj, Deva, Targu Mures, Sibiu, Pitesti, Brasov, Targoviste, Campina, Ploiesti, Constanta, Galati, Barlad, Moinesti, Vaslui, Husi, Piatra Neamt, Suceava, Pascani, Botosani, Dorohoi, Helesteni Harmaneasa si Miroslovesti-Iasi (le-am scris cum mi-au venit la mouse). In top-ul accesarilor este Iasul - desigur - si Bucurestiul.

Le sunt recunoscator tuturor acestor oameni care revin dupa fiecare postare - poate chiar zilnic - si le transmit ca ceea ce am vazut pe aceasta harta imi arata ca trebuie sa scriu mai bine, mai frumos si mai la obiect ca pana acum;). Ii rog pe toti vizitatorii mei sa ma ajute in acest sens si sa imi lase comentarii. Promit ca voi raspunde, pentru ca daca nu am raspuns intotdeauna la comentarii a fost din cauza ca sunt la inceputul acestuiu blog si inca nu percep elementul de interactivitate al lui. Scrieti-mi, lasati-mi comentarii, si voi raspunde. A, uneori nu am raspuns pe blog la unele comentarii pentru ca am raspuns pe messenger sau pe e-mail, insa acum imi dau seama ca imaginea este ca uneori nu raspund la comentarii.

Cel mai mult astep un semn de la persoana din Miroslovesti, pentru ca sunt extrem de curios!

Pe data viitoare! Pana atunci, un exemplu al conceptului de global village;) si o melodie reusita (zic eu): Romica vs. Prodigy. Pacat ca imaginile nu sunt la nivelul melodiei!

2 comentarii:

Razvan spunea...

Trebuia sa zici si tu, 'respect la tovarasii din cartier si de la patru pereti, fara numar!' :D

Marius Bojor spunea...

Ha ha, very funny:) Tovarasii din cartier nu imi citesc blogul. De aia am atatea accesari din alte tari, ca "e plecati" toti din tara:)