joi, 7 mai 2009

Vadim - Sinteza Zilei

"...domnu' Gadea, ati putea sa imi fiti copil... ca am fost viril de mic..."

"...intre mine si Traian Basescu e o diferenta de 20 de ani de scoala... el a facut, dar scoala de corectie, ca era primul acolo..."

"Gadea: Daca negociaza Traian Basescu cu dumneavoastra?
Vadim: Am sa ii dau cu suspendare."

"- Domnu' Gadea, ai auzit de Kim Ir Sen?
- Am auzit.
- Stii care era filosofia lui? Una-i una, alta-i alta"

"Marius Pieleanu, sociolog: - Care e singurul partid care a crescut in sondaje din 30 noiembrie? Partidul dumneavoastra.
Vadim: - Esti sigur? Ca era sa imi dau demisia."

"Gadea: Credeti ca banii de la FMI sunt pentru salvarea economiei?
Vadim: Banii de la FMI au fost ca sa il salveze pe Basescu. Nu poti sa rupi total relatiile cu FMI, cu marile finante. Ceausescu a platit in mandatul sau de 25 de ani 17 miliarde de dolari si dupa aia a devenit neinteresant, si i-au luat gatul."

"Esti nedrept ca Basescu!"


Va fi o campanie prezidentiala cel putin amuzanta :)

Un comentariu:

Anonim spunea...

[in afara subiectului]. Sunt onorat de linkul catre blogul meu. Pentru a fi, insa, la curent cu ceea ce scriu te invit pe www.danga.ro/blog

Multumesc,
Marius DANGA