sâmbătă, 31 ianuarie 2009

Componentele secrete ale bugetului de stat

Am avut vineri treaba in Bucuresti. La un moment dat soferul unui taxi imi spunea ca "este dezastru cu bugetul". L-am intrebat ce vrea sa spuna si mi-a povestit ca inainte cu doua zile (miercuri) a dus pe cineva care vorbea la telefon despre buget, intelegand din discutia telefonica a acestuia ca ar fi urmat sa se intalneasca cu prim-ministrul Boc a doua zi, joi (intr-adevar, joi a fost sedinta de guvern, dupa care primul ministru a iesit in conferinta de presa).

Cel care vorbea la telefon spunea ca:

- capitalul tarii e de 5% (? - cel mai probabil deficitul bugetar, care intr-adevar cred ca este pe la 5%);
- niste firme de-ale lui Videanu "trag" bani de la buget ("trag" sau "trebuie sa traga"?);
- pentru campania electorala s-au "imprumutat" 60 de milioane de euro (oare are legatura cu punctul de mai sus?);
- la Agricultura nu se va da nici un ban (un buget de 1,37% din PIB, cat are Agricultura pentru 2009, este aproape "nimic", intr-adevar).

Nu am sa comentez, pentru ca nu este nimic de comentat. Este doar o discutie povestita de un sofer de taxi. Sper sa trecem criza cu bine, doar atat ar fi de dorit.

Niciun comentariu: