vineri, 8 ianuarie 2010

Cand totul merge ca pe roate...


Priviti ce hotarati sunt... totul merge ca pe roate. Este destul de clar ca scopul pentru care acest cuplu merge cu cosul de cumparaturi inspre casa este de fapt cosul... sa nu fi avut bani de sacose? Au avut sa umple cosul... Sa nu aibe masina? Un taxi costa la fel si daca ai sacose si daca nu ai...

Un cos de supermarket este util, mai ales daca stai la casa... este bun sa faci gratarul in el, sa pui rufele ude sau cele murdare, sa depozitezi lucruri in curte... sunt foarte hotarati sa infrunte cateva minute de dezaprobare dar sa isi completeze gospodaria cu un obiect util. Te poti lauda chiar la prieteni cu el.

Este un semn de lipsa de civilizatie, dar macar ceilalti se uitau pe strada dupa ei mirati. Macar atat... Imi vine sa zambesc cand ma gandesc cum o sa arate cosul asta plin cu rufe murdare in baie, si cu moneda de 5.000 de lei ramasa infipta in locasul din maner:).

Culmea e ca barbatul s-a salutat cu seful pazei de la supermarket.:) Poate chiar atunci i-a venit ideea sa o puna pe femeie sa impinga la cosul cu mancare:)

Ce oameni, dom'le, ce oameni!:)

3 comentarii:

Hudini Silviu spunea...

minunata tzara avem ...minunata ..tot mai infloritoare si uimitoare pe zi ce trece...

Unknown spunea...

Nu m-ai vazut pe mine ducand cosul cu cumparaturi de la Kaufland la Papadia!Poanta e ca l-am dus inapoi dupa ce l-am golit. Eu si Bubutza credem ca ai fost indus in eroare.

Marius Bojor spunea...

@Mihaela - am auzit:) Dar cei doi zambeau complice trecatorilor...:)