sâmbătă, 2 ianuarie 2010

Plimbare in 2010, noaptea [FOTO]

Dupa Revelion, am facut prima plimbare in noapte din 2010. Am luat si aparatul foto cu mine. E schimbat Iasul? Se va schimba in 2010? Depinde de noi. Cum va fi viata noastra in 2010? Depinde in mare masura de altii... dar sa speram doar la bine.

Vin vremuri grele?

You're... an accident waiting to happen:

Sarbatorile s-au terminat:

Anotimpuri paralele:

Mitropolia:

O casuta cu vin fiert langa un chiosc de inghetata - vremea e atat de schimbatoare, incat ambele afaceri pot exista in acelasi timp; poate sunt chiar ale aceluiasi privatizat:

Les neiges d'antan:

Orasul interzis:

Fantana de apa

Titanic can be seen in Iasi (cei de la Teatru - presupun - au facut un lucru frumos):

Nu te enerva!

Aceasta plimbare am facut-o prin centrul orasului. La un moment dat, mi s-a parut ca vad o miscare pe langa un trotuar. Am pozat locul unde mi se paruse ca s-a terminat miscarea si... ce sa vezi? Ratatouille, mon ami! Comment ça va? Il fait froid cette nuit la, vrai, huh?

Un comentariu:

Ghost spunea...

yeah, i”m still reading. un pretenash de-a lui Ratatouille traversa Bulevardul Independenței in seara in care s-a jucat Hollywood Mirage. Doamna care conducea masina in care eram, a oprit si a lasat rozatorul sa treaca...spre mirarea mea.