sâmbătă, 10 octombrie 2009

In puii mei!

Ma uit la minunata emisiune "In puii mei!". Decorurile si operatorii de la Divertis, actorii si personajele de la Mondenii si Divertis... nu poti obtine rezultate diferite facand lucrurile la fel. Mi se pare o mare plictiseala. Hai Romania! (macar e meci mai incolo).

“Emisiunea va fi fantastică. Vom interpreta foarte multe personaje, iar eu mi-am îmbogăţit repertoriul. Nu am renunţat la personajul Bănel, la Ştefan Bănică jr sau la Mircea Solcanu, dar alături de acestea se vor adăuga multe altele. Iar echipa este fantastică pentru că sunt cu toţii foarte haioşi”, ne-a spus Bendeac, imitându- l pe Traian Băsescu - spune Libertatea.

Nu trebuiau sa ii faca reclama cum ca ar fi o emisiune complet noua si minunata, s-a intamplat doar ca Antena 1 l-a achizitionat pe Bendeac si atat. Si acest Bendeac incepe deja sa satureze ecranul si blogosfera.

P.S.
Nu m-am uitat nici la meci, scorul l-am aflat a doua zi:)

Niciun comentariu: