luni, 8 decembrie 2008

Ce era inainte de Google?

Astazi deschid un poll nou, si va intreb: ce motor de cautare foloseati inainte sa va dati seama ca google.com este foarte bun si gaseste mai multe pagini decat celelalte motoare de cautare?

In primul rand, google.com mi s-a parut un nume foarte ciudat la inceput, pe care l-am incadrat in aceeasi categorie cu yahoo.com, care imi suna prea neprofesionist, fapt care m-a detgerminat ca prima oara sa imi fac cont de e-mai pe hotmail.

Ce foloseam eu ca motor de cautare? Pe toate:) La vremea respectiva, cand am inceput sa utilizez Internetul la servici, exista o adevarata teorie in cautarea unei anumite informatii, a unui anumit termen, a unor anumiti furnizori... "trebuie sa stii sa cauti" - asa spunea respectiva teorie. In afara de cautarea unor termeni cat mai specifici, "strategia" mea era sa folosesc cat mai multe motoare de cautare. Printre ele: altavista.com, lycos.com, msn.com, yahoo.com si inca unul care imi placea chiar foarte mult la un moment dat - dogpile.com.

Voi ce motoare de cautare foloseati inainte de Google?

2 comentarii:

Marius Pârciu spunea...

prima data cred ca am auzit de mirc, apoi am vrut sa trimit emailuri (deci am ales yahoo.com - am o adresa de vreo 8 ani), iar apoi am vrut sa explorez (deci google.com, iar, mai nou, NUMAI google.ro).
Google-ul e cel mai bun. Singurul lucru care sa zicem ar avantaja yahoo-ul ar fi faptul ca gasesti mai multe rezultate, dar de multe ori acestea iti sunt inutile.

P.S. Raspunsul: yahoo.com

Marius Bojor spunea...

si ca nick era "mirciu"?:) da, mare distractie mai era cu mirc-ul... era ca si cum ai fi avut in lista de messenger o gramada de necunoscuti:) si mai erau si canalele de mirc cu trivia... am folosit si eu msn messenger si mirc-ul, la un moment dat, demult de tot.