marți, 29 aprilie 2008

Parfum de Iasi


Am preluat titlul acesta de pe un alt blog, pe care, sub aceasta eticheta, se posteaza numai imagini minunate.

In miercurea dinaintea Pastelui m-a sunat un vecin la 10 dimineata ca "niste romi fura porumbei din Piata Unirii". Cu tot cu detalii, povestea suna asa: pe o ploaie mocaneasca, el se intorcea la 9.45 dimineata de la dentist. In Piata Unirii doar el si doi cetateni de etnie roma. Nu le-a dat importanta, pana cand a observat ca mergeau tiptil inspre porumbeii zgribuliti si hatz! pene peste tot si unul dintre cetateni cu mana in san. Celalalt, aceeasi miscare... tiptil, tiptil si hatz! Cetatenii l-au remarcat si i-au zambit tamp. In zona nici un politist comunitar. I-a urmarit pe cetateni pana dupa Hotelul Traian, inspre Liceul National, unde transferau ce aveau in san intr-o sacosa a altui cetatean, mai in varsta.

M-a sunat sa imi spuna toate acestea si am cautat sa dau de domnul Hordila, comandantul Politiei Comunitare Iasi. Nu am reusit, asa ca am sunat la dispecerul Politiei Comunitare care a preluat mesajul si m-a intrebat numele de doua ori. Mi s-a spus ca vor trimite o patrula in zona.

Asta ar fi o mostra de parfum de Iasi. Parfum care ne aduce aminte ca nici lebedele nu au scapat de foamea cetatenilor romani/romi.

O alta mostra de parfum de Iasi ma determina sa o intreb pe doamna europarlamentar Mihaela Popa daca se afla cumva in Vinerea Mare, la ora 18.00, in Kaufland Alexandru. Daca nu se afla la cumparaturi in acea locatie si la acea ora, probabil ca a beneficiat de o coincidenta de nume care i-a facut pe cumparatori sa afle de doua ori, prin statia magazinului, ca "Doamna Popa Mihaela este asteptata in fata caselor de marcat! Doamna Popa Mihaela este asteptata in fata caselor de marcat!". Daca nu e nici coincidenta de nume, inseamna ca e doar o mostra de campanie electorala, care face ca parfumul de Iasi sa aiba note de varf, de inima si de baza care iti muta nasul.

P.S.
Pentru o crestere a notorietatii mai buna as sugera urmatorul mesaj: "Domnul candidat la functia de ... din partea partidului XY-L este asteptat de catre echipa de campanie! Domnul candidat la functia de ... din partea partidului XY-L este asteptat de catre echipa de campanie!"

Cat despre porumbei, am sa ii comunic sefului Politiei Comunitare, domnul Hordila acest fapt si am sa intreb daca pot vizita dispeceratul de supraveghere prin camere video. Nu stiu daca aceste camere sunt plasate si in Piata Unirii, dar stiu cel putin una care poate fi accesate de agentii Politiei Comunitare: http://www.laiasi.ro/c/iasi-live.htm

Niciun comentariu: