sâmbătă, 16 august 2008

Mi-a scris Costel Busuioc


Mi-a scris domnul Costel Busuioc. Nu chiar pe pe blog, dar aproape, nu chiar mie, dar - iarasi - aproape. Va reamintesc faptul ca am fost la concertul lui Julio Iglesias cu Costel Busuioc. Imediat ce am ajuns de la concert am ridicat pe YouTube.com filmarea melodiei "Caruso" cantata in duet de cei doi cantareti. In paranteza fie spus, newsiasi.ro a preluat filmarea de pe blogul meu si nu au pomenit sursa... se mai intampla.

Ieri am vizitat pagina de pe YouTube.com cu filmarea facuta de mine si am fost extrem de incantat sa vad ca domnul Costel Busuioc a lasat un mesaj pentru fanii domniei sale prezenti la concertele cu Julio Iglesias, sau mai degraba doar pentru fanii din Iasi, pentru ca doar la filmarea facuta de mine a lasat un comentariu. Este de inteles ca Mr. Costel a vrut sa transmita un mesaj iesenilor - zic eu -, pentru ca bucuria de a fi reusit in viata este relativa la locul de unde ai plecat, validarea acestei reusite vine daca ai reusit in fata celor care erau egalii tai, daca cei la care te raportai te apreciaza acum.

Mesajul domniei sale, lasat pe 12 august 2008 (la mai putin de o luna de la concertul de la Iasi), este urmatorul:

"Aparitia mea alaturi de Julio a fost putin constransa pentru ca ma simteam stanjenit - Eram eu, Costel, alaturi de Julio Iglesias.

Multumesc frumos!
Costel Busuioc, Sony BMG"


Emotionant. Multumim si noi pentru impartasirea sentimentelor pe care le-ati avut pe scena!

Eu zic - si nu numai eu - ca aparitia domnului Costel Busuioc in concertul lui Julio Iglesias a fost perfecta, ne-a dat principala bucurie a concertului; ba mai mult, a fost apogeul intregului concert si principalul motiv pentru care au venit atatia ieseni la concert si de aceea am si filmat acel moment.

Domnule Costel Busuioc, va multumesc pentru mesaj si va asteptam la Iasi cu un nou concert personal!


Foto: www.adevarul.ro

Niciun comentariu: