miercuri, 23 iulie 2008

This is Pif.

Pif

Sta la geam pe masina de cusut si pazeste porumbeii care vin pe pervaz. Uneori mi-e frica sa nu aterizeze jos cu un porumbel sau un gugustiuc in gura.;) Numele i l-am dat eu, cand era mic, dupa binecunoscutul personaj Pif Le Chien. Stiu ca acesta este un caine, dar am zis ca i se potriveste acest nume pentru ca avea nasul negru si acum, dupa cum vedeti, este maro si are burta galbena, exact ca Pif. Mai mult, este un motan alintat. Voi ce animale de casa aveti?

Pour les internauts françaises: Pif c'est le nom de mon chat. Je l'ai donné après Pif Le Chien. Je sais que Hercule c'est le chat dans cette BD, mais j'aime plus Pif que Hercule, et mon Pif (Le Chat, naturellement:) a le mêmes couleurs que l'original Pif qui j'aimerai dans mon enfance: le nez noir, le ventre jaune et le corp maron. Mon Pif regarde tous les jour le pigeons qui vient a la fenêtre et parfois j'ai peur que mon Pif va voler sur la fenêtre avec un pigeon dans sa bouche:). Merci (mersi:) pour votre visite de Nous les Vaillants! A tout à l'heure mes amis!

5 comentarii:

Marius Bojor spunea...

Deci tu ai o Skoda Superb ca si animal de casa:) Glumesc, multumesc pentru apreciere in numele lui Pif. Speram ca acest comentariu sa fie la un articol legat de politica, dar nu a fost sa fie:)

Carla spunea...

Dragut pisoi ...ce-mi vine sa il alint :)

Marius Pârciu spunea...

La politica nu comentez (acum), dar la animale de casa cu siguranta gusturile sunt bune :).

Marius Bojor spunea...

Multumesc pentru incredere, si pentru apreciere:). Culmea este ca pe mama lui Pif o adoptasem (Schmutzig - Murdarica in germana) de la verisoara mea, si Pif a aparut acum vreo 8 ani. Am sa caut o poza pe hartie cu Pif micut.

Unknown spunea...

Din pacate revista Pif Gadget si-a incetat prea curand aparitia. Totusi Pif a mai "murit" de cateva ori, asa ca o revenire in forta n-ar fi exclusa. Dar pana atunci Pif supravietuieste prin comunitatile online.

Netul romanesc e foarte sarac in siteuri dedicate simpaticului personaj. O astfel de comunitate se gaseste pe adresa:

http://s8.invisionfree.com/Pif_Gadget/

Forumul va beneficia si de prezenta unor desenatori francezi, care au lucrat pentru Pif Gadget.