luni, 21 iulie 2008

O litera cat un partid.


Se pare ca ultima particula din "PD-L", adica "L" atrage mai mult decat toate cele trei litere ale "PNL", dar numai in situatia in care e alegerea persoanei respective si e o alegere facuta de mult timp, pentru ca, de exemplu, nu am auzit ca un fost membru vechi al PNL - domnul Nicusor Paduraru - sa doreasca sa candideze pe listele PNL.

Justificarile ("este echipa care va castiga alegerile parlamentare", "am foarte multi colegi cu care ma cunosc de mult timp") pot fi oricand gasite, insa fostii colegi simt amarul. Multi colegi? Mult timp? A, e vorba de Lucian Flaiser.

Cred ca Marius tot la aceeasi litera se referea in postarea sa.

5 comentarii:

Cogitto spunea...

Marius, tu ramii cu mama lui Chiuaru si cele 15 stele. Le meriti. Oricum, ti se vede si caracterul, dupa felul in care vorbesti despre Paduraru. Cel care te-a sprijinit, atunci cind nu te ajuta nimeni. Stii la ce ma refer... N-o fa pe mimoza cind stai in barca lichelelor! Si nu acuza gratuit, mai ales ca stii ca nu ai dreptate. Nu stii cind vei bate la usa pe care, astazi, o minjesti cu aberatiile tale. C-asa-i in tenis!

Marius Bojor spunea...

Eduard, te cunosc? Ma cunosti? Ma bucur ca citesti blogul, dar cred ca arshitza de afara ti-a incins creierul, pentru ca nu vad altfel de ce ai inteles altceva decat am scris. Dupa domnia ta, "PNL" equals "barca lichelelor"? Prin ceea ce am scris am manjit usa PD-L, la care voi bate? Eu zic sa iti vezi lungul nasului, daca nu iti place ce citesti nu mai citi, si pe mai departe nu mai vorbi urat despre persoane si situatii pe care nu le cunosti, ca asa e in viata: daca judeci inainte sa stii despre ce e vorba, o sa ti se intoarca. Pa!

alinagorghiu.ro spunea...

Marius, ce mai e nou pe la Iasi? Toate bune? Mult succes si tie!

Marius Bojor spunea...

Alina, la Iasi - dupa cum vezi - totul e sub control:) Sper sa ajungi acolo unde ti-ai propus!

Marius Bojor spunea...

Articolul acesta a fost scris din amaraciune, pentru ca intotdeauna am gasit un cuvant bun la domnul Nicusor Paduraru, si mi-a parut foarte rau ca nu am redevenit colegi.