joi, 11 septembrie 2008

Ce fel de persoana sunteti? Mall sau hypermarket?

Lansez primul poll astazi cu intrebarea: "Unde va place sa cumparati mai des, la mall sau la hypermarket?".

Stiu ca sunt tipuri diferite de magazine, insa fiecare dintre noi are o preferinta, sau poate o nevoie care il face sa mearga mai des la mall sau la hypermarket.

Este clar ca la mall poti pierde timpul si banii mai cu spor, iar la hypermarket mai cu folos. Insa... voi unde preferati sa mergeti? Cred ca in raspuns ar trebui sa se combine si placerea si necesitatea, si las intrebarea sa tinteasca numarul de vizite pe care il faceti de obicei: mai mult la mall sau la hypermarket?. Poll-ul este deschis doua saptamani (fiind primul, am zis sa nu am doar trei voturi intr-o saptamana;).

Ce fel de persoana sunteti? "Hypermarket" sau "mall"?

4 comentarii:

Marius Pârciu spunea...

hypermarket... din obligatie. nu-mi place niciunul din cele doua, dar...

Marius Bojor spunea...

"din obligatie"... hmmm... am impresia ca te cara prietena la cumparatori dupa ea:)

Marius Pârciu spunea...

in kaufland nu, in carrefour da :d

Marius Bojor spunea...

carrefour-ul e placut, insa e cam departe, intrarea e cam mica (cel putin fata de ala de la suceava, care e mult mai fain), sunt prea multe promotii, si e prea mare:) am auzit ca dezvoltatorii carrefour in romania nu mai construiesc nimic pana una-alta. cred ca e din cauza ca in franta carrefour e in pierdere foarte mare, si desi in romania e profitabil, daca carrefour franta se duce la vale, dezvoltatorii raman cu hardughiile goale si fara concept, sigla si marfa.