marți, 30 septembrie 2008

Vederi....

Mai multi prieteni de-ai mei au fost in vara aceasta in vacanta in diferite tari, si de acolo mi-au trimis cate o vedere... am primit vederi din Grecia cu Acropole, din Egipt cu piramidele, din Italia cu orasul Pisa si din Anglia, cu o localitate denumita Stonehenge. Toate locurile unde au fost prietenii mei sunt frumoase... au istorie, serviciile au fost bune, au avut ce vizita. Mai jos sunt vederile pe care le-am primit: nu-i asa ca sunt frumoase? Multe dintre ele le-am primit de la o cunostinta, prieten de-al Iasului, pe care l-ar putea cheama Iulian... el calatoreste mult in strainatate...

Priviti-le si ganditi-va ce ar fi lumea fara constructii istorice... ar fi o chestie de normalitate ca si in Romania sa mai existe si in viitor locuri la fel de interesante ca cele din tarile de mai sus... ce bine ar fi daca si la Iasi s-ar fi pastrat ceea ce chiar si la Stonehenge inseamna "niste pietre"....ar fi bine daca nu ar fi trist! Pompei, Herculaneum... ruine arse... Sarmisegetuza... ruine... Acropole... ohohoooo... ruine!






Daca nu recunoasteti locurile din vederi, sa stiti ca din fiecare lipseste cate ceva... cam ca la Iasi.

Niciun comentariu: